hirdetés

Felére csökkenthető a szívbetegség kockázata

A szex jót tesz a férfiak szívének

A gyakori szexuális élet csaknem felére csökkenti a szívbetegségek kockázatát a férfiak esetében, állítja egy tanulmány, mely több mint 1 000 férfit követett nyomon 16 éven át.

2010.01.19 08:08medipress.hu
hirdetés

Azok a férfiak, akik legalább hetente kétszer élnek nemi életet, akár 45 %-kal is csökkenthetik az esélyét annak, hogy veszélyes szívbetegségük alakuljon ki, mint azok, akik havonta csak egyszer vagy még annál is kevesebbszer áldoznak a testi gyönyörök oltárán, jelentette a The Daily Telegraph.

A tanulmány az American Journal of Cardiology című folyóiratban jelent meg, de azt nem vizsgálták, hogy a szexuális aktivitás milyen befolyással van a nők egészségi állapotára.

A massachusettsi New England Kutatóintézet csapata elmondta, hogy a férfiaknak érzelmi és testi szinten is jót tesz a rendszeres szexuális élet. Bizonyos formájában a szex olyan fizikai aktivitással jár, mely megóvhatja a szív egészségét.

A kutatók azt is elmondták, hogy a rendszeres nemi életet élő férfiak nagyobb valószínűséggel vannak támogató, intim kapcsolatban, mely a stressz csökkentése által egyéb pozitív egészségügyi következményeket is rejt magában.

Belépés és regisztráció

Belépés:

regisztráció

Regisztráció:

belépés
hirdetés

WEBBeteg

Orvosoktól betegeknek, hitelesen

Szépségápolás és terhesség
2012. máj. 22. 16:02

Nem kerül forgalomba az abortusztabletta
2012. máj. 22. 15:40

Áramütés, villámcsapás - Mi a teendő?
2012. máj. 22. 15:25

Képzetlenség vagy gondatlanság?
2012. máj. 22. 14:17

Aranyérmek és ?zölden? csillogó műemlékek
2012. máj. 22. 12:46

Amennyiben a Könyjelző eszköztárába szeretné felvenni az oldalt, akkor a hozzáadásnál a Könyvjelző eszköztár mappát válassza ki. A Könyvjelző eszköztárat a Nézet / Eszköztárak / Könyvjelző eszköztár menüpontban kapcsolhatja be.